محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

به نام خدا

1393/2/3 10:11
نویسنده : خاله زهرا
133 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

یاسینم، مهربونم، عزیز خاله سلام سلام سلاملبخندقلب

از خدا میخوام که الان تو دل مامان فاطمه سالم باشی و خوشحال عزیزم

 چون ماه اردیبهشت شده دیگه و تو هم قراره تو این ماه به دنیا بیایی خاله میخواد از امروز برات یه وبلاگ درست کنه که توش از احساسات خودش به تو  بنویسه و عکسا و خاطرات تو هم پست بزاره برات تا وقتی مرد شدی واسه خودت بخونی و ناز بخندی الهی خاله فدای خنده هات بشه ،دلمون آب شد خاله بیا دیگه آهااااا راستی هنوز نه ماه و نه ساعت و نه دقیقه و نه ثانیه نشده که خیال باطل

امروز دل خاله خیلی گرفته بود بارون هم میومد  ، بارون چیه؟؟؟ حالا میایی می بینی گلم

آره خاله هر وقت دلش میگیره وقتی یاد تو میفته دلش پر از شادی میشه عزیز دلم Avazak.ir97 شکلک های یاهو (3)

من و مامان فاطمه دو تا خواهریم فقط، من عاشقشم از قدیم گفتند اگه گوش عزیزه گوشواره عزیزتره پس بیشتر عاشق تو هستم و خواهم بود عزیز دل خاله میشی تو. 

ههههههههههههزبان اینام نمیدونی چیه ؟؟؟ الهی فدات بشم میایی می بینی ، اینجا که اسمش دنیاست باهمه زشتیهاش باز خیلی قشنگه ، خدا کنه به حق علی اصغر امام حسین(ع) تو بیشتر قشنگیها و شادیهاشو ببینی تا غصه و زشتیهاشو عزیزم لبخند

راستی من و مامان یکی از اتاقارو واسه تو درست کردیم و وسایلتو چیدیم توش خیلی سعی کردیم خوشگل بشه بیا ببین خوشت میاد یا نه خاله.قلب من و مامان بزرگ وقتی داشتیم وسایلتو مخصوصا اون لباسای کوچولوی خوشگلتو می چیدیم تو کمدت خیلی ذوق میکردیم مامان و بابا علی هم می خندیدن قهقهه   عکسای سیسمونی رو آپلود می کنم میزارم اینجا ببینی بعدها حالشو ببریAvazak.ir142 شکلک های یاهو (4)       

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گرافیک های کودکانه
3 اردیبهشت 93 14:51
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ زیر از نمونه کار های ما می باشند http://boynini.niniweblog.com pesaremoniliya.niniweblog.com/
مامان مهدیه
3 اردیبهشت 93 17:06
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 روبدین
خاله زهرا
پاسخ
سلام مامان مهدیه رفتم و به دوقلوهای قشنگت رای دادم ممنون که به وبلاگ یاسینم سر زدید
انجمن و سایت نی نی پرتال
4 اردیبهشت 93 15:57
انجمن و سایت نی نی پورتال در جهت ارتقاء سطح دانش شما مادران عزیز و بمنظور تربیت و نگهداری هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم تشکیل شده است. با حضور، فعالیت و نظرات سازنده خود ما را در جهت پیشبرد اهداف مان که خدمت به مادران ایران زمین است یاری رسانید. حضور شما گلباران www.niniportal.com www.niniportal.com/forum