محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

برای شادی دلم محمد یاسین

1393/3/19 14:31
نویسنده : خاله زهرا
194 بازدید
اشتراک گذاری

خاله فقط خدا میدونه این روزا چه حس و حالی دارم، الهی فدای تو بشم که با اومدنت غم و غصه هامو از بین بردی و به خونمون نور و روشنایی بخشیدی ،خدایا  هزار بار شکرت، به خاطر نعمت زیبای توممنون محبت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

ای همه وجود من          بسته به تار و پود تو

ای همه امید من           بسته به هست و بود تو

خاله فدای خنده هات     خاله فدای اون چشات

عزیز مهربون من             فدای اون قند لبات

می میرم من برای تو       اگه بخوای به جون تو

قسم به اون اسم خدا       که دل نشه از تو جدا

همیشه با تو می مونم       قدر تو رو من می دونم

کبوتر بهشتی ام               سنگ صبور من تویی

عزیزتر از جونم عزیز          یاسین ناز من تویی

خدایا از تو ممنونم   به خاطر کبوترم

خدای خوب و مهربون   متشکرم متشکرم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سمیه
19 خرداد 93 16:54
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم. http://pesar2.niniweblog.com