محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

عاشقانه دوستت دارم

1393/3/26 14:08
نویسنده : خاله زهرا
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمدیاسینم ، سلام عشقممحبتبغل

دیروز یکشنبه 25/3/93 تو عزیز دلم 23 روزت بود و برا اولین بار یه دل درد شدید گرفتی شیر نمیخوردی و گریه میکردی خیلی، مامان فاطمه هم با تو گریه میکرد و من برا حفظ روحیه اش سعی کردم خودمو نبازم ولی قلبا خیلی حالم گرفته بود و غصه اتو میخوردم، آب جوش بهت دادیم دلتو  با روغن زیتون چرب و با حوله گرم کردیم ولی فایده نداشت و آخر کمی  آب جوش ترنجبین بهت دادیم  شکر خدا خوب شدی و خوابت برد ، ولی خیلی من و مامان و مامان بزرگ غصه خوردیم خدا کنه دیگه دل درد نگیری عزیزم، درد و ناراحتیات تو سر خاله زهرات انشاالله ، امروز صبح هم یه سری ناله میکردی و تو زور بودی واسه دفع پی پیت که اونم به خیر گذشت الان که میومدم سرکار ناز خوابیده بودی انشاالله خوش حال باشی همیشه گلم .غمگینآرامبوس

پسندها (1)

نظرات (0)