محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

تبریک اولین ماه تولدت

1393/4/1 17:01
نویسنده : خاله زهرا
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس خاله بوس

  امروز سی روزت شده یعنی  ماهه که زمینی شدی فرشته من ، مبارک باشه تولدت گلم ،ان شاالله صد ساله بشی خاله 

این روزا خیلی هوا گرم شده نه خاله ؟تو هم کم و بیش دونه های عرق جوش میزنی که مامان فاطمه برات پماد میزنه تا اوخ نشی بیشتر ، تقریبا تو این هفته هر روز مهمون داشتی شما، دوستان و اقوام میان واسه دیدنت، الهی فدات بشم که مهمون نوازی گلم. مامان میگه حموم چله اتو که بری  یعنی ده روز دیگه می رید دیگه خونه خودتون و  نمی مونید پیش ما ،محمد خاله دلم برات تنگ میشه عسلم دیگه صبح ها با صدای تو بیدار نشم سخته برام، عادت کردم به گریه ها و نق نقای شبانه ات عزیز دلم، ماشاءلله روز به روز داری شیرینتر میشی تازگیا چونه اتو که میگیری می خندی الهی خاله فدای خنده هات بشه، فرشته من. البته هر روز هم نشه زود به زود میاییم با مامان بزرگ بهت سر میزنیم ان شاالله.

فردا قراره با مامان ببریمت برا معاینه ببینم چقدر پهلوون تر شدی عسل خاله . می دونی این روزا بزرگترین لذت زندگیم چیه خاله ؟ اینه که تو رو بغل کنم و سرت و بگیرم جلو صورتمو قربون صدقه ات برم و تو با اون چشمای یشمی خوشگلت زل بزنی به من و دلمو ببری و من ببوسمت و ببوسمت  ، نمیدونی چه حالی داره خاله خیلی از خدا ممنونم به خاطر لبخند قشنگش به ما که تویی عزیزترینم.محبت

به امید روزهای شیرین آینده با تو و شیرین کاریهای روز افزونت عززززززیزم....

 

پسندها (3)

نظرات (4)

محسن احمدی
2 تیر 93 0:46
با عرض سلام،علی آقا،فاطمه خانم ،تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک می گویم. قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد. ضمنا به زهرا خانم و مادر مهربانش هم تبریک می گویم ، سلام ممنون عمو محسن که به وبلاگ من سرزدید خیلی خوشحالم کردید. با تشکر از لطفتون
ابجی سجا
2 تیر 93 16:19
ممنون خيلي خوش اومدين سراغمون همچنین شما آبجی سجا
یسنا کوچولو
2 تیر 93 16:54
یک ماهگیت مبارک عزیزم
خاله زهرا
پاسخ
ممنون یسنا جون
خاله سانی
2 تیر 93 21:27
عزیزم وبلاگ قشنگ و خواهرزاده ی نازی داری خدا حفظش کنه.مرسی که به ما سر زدی