محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

طاقت از کفم ربودی ... مقصرخودت بودی

1393/4/5 14:32
نویسنده : خاله زهرا
139 بازدید
اشتراک گذاری

فسقلی خاله سلامبغلبوس

دیروز که رفتم خونه یه کاری کردم باهات تا الان عذاب وجدان دارم اومدم اعتراف کنم تا سبک بشم عزیز دلم.دلشکستهخستهخجالت

این روزا از بس شیرین شدی و تو دل برو وقتی اومدم ببینمت تو اتاق، نتونستم جلوی احساساتمو بگیرم داشتی شیر می خوردی و چرت میزدی دیگه نتونستم طاقت بیارم برداشتم و چسبوندمتت به خودم اینقدر فشارت دادم تا جیغ تو و مامانت هم زمان دراومد تازه اینقدر تکونت دادم که سرخ شدی و با اخم نگام کردی و بعد زدی زیر گریه نمیدونم چم شده بود که باز به تکونام ادامه دادم و اهمیتی به گریت ندادم و تو هم دیگه ساکت شدی و تسلیم و بعدش که شروع کردم باهات حرف زدن تحویلم نگرفتی و باهام قهر بودی و مثل قبل بهم نمی خندیدیگریه مامانت تو رو ازم گرفت و دو تا فحش آبدار هم نثارم کرد ولی تو با اونم قهر بودی و شیر نمی خوردی مامانت به شوخی گفت زهرا بچه ام خراب کردی انگار عروسکی، و هر دو زدیم زیر خنده  ، تو هم بعد از چند دقیقه باهامون آشتی کردی ولی من قلبا معذب شدم و به خودم گفتم آخه نوزاد یه ماهه رو اینقدر نباید فشار و تکون بدم از همینجا بهت قول میدم تا بزرگ نشدی دیگه باهات شوخی اینجوری نکنم و باعث ناراحتیت نشم  و جلوی قلیان احساساتمو بگیرم جوجوی خوشگل من .زیباقهرخطا اما بگم بزرگتر شدی تضمین نمی کنم که نخورمت یهووووووووو خندونک

پسندها (2)

نظرات (0)