محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

دلتنگی

1393/2/9 13:01
نویسنده : خاله زهرا
112 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام عزیز خاله ماچ

امروز خاله خیلی دلش هواتو کرده دوست داشت بودی الان و راه میرفتی   میاوردت کتابخونه برات کلی کتاب میخوند و باهم بازی میکردید و تو مثل قند، شیرین می خندیدی برام تا همه غمهای عالم از دلم میرفت .

الهی فدات بشم که یه قدرتی تو یادت هست که جز خنده و خوشی به دلم نمیاره میدونم تو غمخوار خاله میشی و سنگ صبورم مثل مامان فاطمه ات.

امروز حالم بهتره بیشتر دست و دلم به کار میره دیروز اومدم یه کم رو قالب وبلاگت کار کردم امیدوارم خوشت بیاد بزرگ مرد کوچک من.

خاله این روزا خیلی دلم گرفته و غمگینم شاید بعدها دلیلشو بهت گفتم ،تو الان مسافر بهشتی ،عزیزم برا آرامش دل خاله دعا کن به خدا بگو بیش از پیش به دلم بیاد تا  از دست دادن غیر از اون نتونه ناراحتم کنه.

دعا کن آرامش و شادی بگیره دلم، هرچند میدونم بعد از تولد تو همه چی حله ولی باز دستای کوچولوتو ببر بالا واسه خاله دعا کن فرشته معصوم من. عزیز دلمی تو قلبقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ابجی سجا
9 اردیبهشت 93 16:06
سلام خاله جون ممنون اومدن سراغمون ممنون ازلطفتون
ابجی سجا
9 اردیبهشت 93 16:06
در دوستی مراقب افراد تازه به دوران رسیده باش فراموش نکن هرگز نباید به دیواری که تازه رنگ خورده تکیه داد.