محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

تبریک دومین ماه تولد نفسی

1393/5/2 15:35
نویسنده : خاله زهرا
133 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                 بغل    سلام شیرین خاله        بوس                                                                                            

 

دو ماهگیت مبارک مهربون خاله     

 

امروز با مامان بردیم واکسنتو درمونگاه بزنیم گفتن چون واکسنای یک ماهگیشو سوم زده اینام باید شنبه بیارین بزنین از یه جهت خوب شد امروز دیدن گریه آقا از سرمون گذشت امیدوارم شنبه که واکسن زدی گریه نکنی قند عسل خاله   .        

ووووای محمد یاسین امروز چقدر با خاله حرف زدی و چشمای نازتو دوختی به چشماش و خندیدیبوس الهی فدای خنده های شیرینت بشم خاله، چه حس خوبیه به خدا قسم اشک آدمو در میاره ....سوال

خیلی لذت می بریم از حضورت تو زندگیمون، انشاالله به حق این روزای عزیز هر کس آرزوی بچه داره خدا دامنشو سبز کنه و بهش بچه بده خدایی شیرینی زندگین بچه ها.دلشکسته

خلاصه جونم برات بگه عزیز دل خاله ،چه قشنگه وقتی اینجوری بهم زل می زنی و با من حرف میزنی البته ناگفته نمونه مامانت می گفت وقتی من رفتم امروز لباساتو بشورم تو اولین آقاتو گفتی و از گلوت یه صدای با معنی درآوردی بعدش من که اومدم هرچی بهت گفتم بگو نگفتی نامرد خندونکچشمک

تازه این روزا یه کار جالب دیگه هم یاد گرفتی که دیشب فیلمش هم گرفتم، زور پسرم اینقدر شده خودش برمیگرده به شکم و اینقدر زور میزنه که بععععله زبانخندونکو بامزه دستت هم می کنی تا مچ تو دهنتو و غر میزنی که یعنی شیر می خوام ،دیگه مرد شدی گریه نمی کنی برا شیر فدات بشم اینقدر صدا از خودت در میاری تا بخوایی یه جمله بگی که یعنی گرسنه اته.چشمک

روز به روز ماشاالله داری شیرین تر میشی خاله ،خیلی خوبه، انشاالله زودتر بزرگ بشی و صدام کنی خاله و من دلم پر بشه از شور و اشتیاق عشق تو.بوس

دومین ماهگردت مبارک عزیزم انشاالله صد ساله بشی عزیز دلم، هدیه این ماه تولدت از طرف خاله  افتتاح یه حساب پس اندازه به اسم خودته که امیدوارم مبارکت باشه زندگی من.محبت

نفسمی به خدا خاله.... بغل

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی زیر سایه پدر و مادرت عزیزم .آرام

انشاالله همه بچه های دنیا خوشی و سلامتی صلح ببینن یه روز و دیگه از جنگ و گرسنگی در امون باشن به حق امام زمان(عج).

پسندها (1)

نظرات (0)