محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

تولد تولد تولدت مبارک

1393/6/2 10:00
نویسنده : خاله زهرا
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربون خاله بغل

امروز سه ماهت تموم میشه و میری تو چهار ماه ،غنچه من  سومین ماه تولدت مبارک ، انشاالله صدساله بشی قند عسلم.محبتبوس

 

خاله فدات بشه، دلم برات یه ذره شده با اینکه جمعه پیشم بودی و کلی باهات حرف زدم و بغلت کردم ولی باز دلم برات تنگه خیلی باحال شدی و کارات بامزه شده یاد گرفتی کامل می تونی برگردی رو شکمت و سرتو بالا میگیری و نگاه می کنی به اطرافتو می خندی واااااااای که عاشقتم به خدا. گریهبغل

داره خنده هات هم با صدا میشه و جیغ میزنی الهی خاله فدای صدات بشه یعنی تن صدات چه شکلیه؟؟؟متفکرمتنظرسوال

خدااااا  زودتر گلم به حرف بیاد و بگه خاله ، تاتی تاتی کنه خودشو بندازه تو بغلم بغل

خیلی دوستت دارم ملوسکم .بوسمحبت

 

 

ادامه مطلب هم ببین حالشو ببرزیباچشمک

 

 

\

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)