محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

صد روزگیت مبارک عسل خاله

1393/6/12 14:36
نویسنده : خاله زهرا
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی خالهبوس

امروز صد روزت شده قشنگم، انشاالله صد ساله بشی گلم بغل

صد روز از زندگیتو گذروندی خدا میدونه چقدر راه پیش رو داری؟؟ چقدر موقعیتها برات پیش میاد؟؟ اگه یه جاده طولانی رو در نظر بگیری تو هنوز اول اول راهی، خدا کنه یه زمانی که به وسط راه رسیدی برنگردی به پشت سرت و قبطه گذشته اتو بخوری و حس کنی که چقدر بهتر میتونستی عمل کنی ،البته این حسو همه آدما دارن ولی بعضی ها کمتر احساس باخت می کنن تو زندگیشون، خدا کنه تو هم جزء همون دسته از انسانهایی باشی که قبطه به گذشته رو کمتر می خورن . خدا کنه وقتی شانس بهت رو می کنه و در خونتو میزنه پشت در باشی و درو روش باز کنی ،خدا کنه موقعیتهای خوش زندگیت فراوون باشه خاله، من که به شانس معتقدم انشاالله تو جزء آدمای خوش شانس روزگار باشی . خدا کنه هیچوقت حسرت به دل نمونی و همیشه به آرزوهات برسی عزیز دلم، همیشه رنگین کمون خوشبختی تو زندگی قشنگت دیده بشه و همه روزای زندگیت روشن باشه نه تنها این آرزوی من برا توست که برا همه نی نی های دنیا آرزوی سلامتی و شادی  تو زندگیشونو دارم ....

خاله قبل از تولدت تو اینترنت عکس یه نوزادو دیدم که با جفتش  انداخته بودنش تو خیابونغمگین خاله نمیدونی تا چند روز چه حسی داشتم حالم خیلی بد بود گریهخیلی غصه اشو خوردم ،تا صدای یه بچه رو می شنیدم که داره می خنده دلم پر میشد از غم که اون بچه هم می تونست تو یه خانواده خوب به دنیا بیاد و مامان باباش با محبت بزرگش کنن و اونم با خنده زندگی کنه اما چرا با همه بیگناهی اینجور بی رحمانه به زندگیش پایان داده بودن؟؟؟!!! هزار تا سوال بی جواب از سرنوشت شوم اون بچه و امثال اون طفل معصوم تو ذهنم اومد که همه بی جواب بود البته برا من ، همه تا یه اتفاق بد میفته میگن خواست خدا بوده ولی مگه خدا جمیل نیست رحیم نیست این اتفاقها همه شرند خدا شر نیافریده چرا اشتباهات خودمونو که به شر و زشتی تموم میشه و گاهی اشتباه یه نفر تر و خشکو باهم می سوزنه و دامنگیر بقیه هم میشه رو میندازیم گردن خدا چرا همه چیزو خواست خدا میدونیم ؟!!!!!!سوال

به نظر من که  خدا اینارو نمیخواد این بنده خداست که شر و زشتی رو با خودش و به انتخاب خودش میاره تو زندگیش، خدا خیلی مهربون تر از این حرفاست که برا بنده اش بد بخواد....دلشکسته

امیدوارم قشنگ اونطور که خدا راضیه با خیر و خوشی و سلامت زندگی کنی کنجدمبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس
13 شهریور 93 13:57
سلام خاله زهرا خوبی؟؟؟ ماشاا... محمد یاسین چه بزرگ شده انشاا... همیشه سالم باشه انشاا... خودتم روزای شادی داشته باشی نبینم غصه بخوری ها