محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

بدون عنوان

1393/6/25 9:00
نویسنده : خاله زهرا
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس خاله فسقلم جیگرم نازنینممحبت

این هفته چرا من اینقدر دلم برات بیشتر تنگ شده هنوز وسط هفته نرسیدیم هواتو کردم بدجووووووووووووور!!!سوال

آخه جمعه اون هفته مامان دیگه شب نموند با کالسکه صبح آوردتو عصر برگشتید خونه ، آخه نه اینکه هفته قبلش که شب موندید پدر هردومونو در آوردی می دونی خاله تو خیلی ساکت و آرومی ولی خدا نکنه که حالت بد بشه دیگه از گریه نمی افتی اون جمعه نمیدونم دل درد داشتی یا چیز دیگه حدود نیم ساعت همش گریه کردی تا آخر خوابیدی ما هم که به گریه جنابعالی حساسسسسسسسسسسسسس خلاصه نتیجه اخلاقی گریه های شما برا مامان این بود که دیگه شبا پیش ما نمونید هم به خاطر تو که دورت شلوغ نشه و کلافه نشی هم به خاطر شب خوابیدن من چون می خوام بیام سر کار اذیت میشم . مگه مامانت نمیدونه که من همه جوره در خدمت آقا کوچولوم هستم و هرچه از او رسد نیکوست، به هر حال این که اومدید و زود رفتید باعث شده این هفته دلم برات زودتر تنگ بشه دست خودم که نیست هههههههههههههه عکس تو رو صفحه موبایلم بود دیدم خیلی با دیدنت حالم بیشتر میگیره و دلتنگتر میشم برداشتم عکستو !!!!!!!! زبانتاثیر داره یعنی؟!!!! مامانی که میگه داره. زودتر بیا پیشم خاله ، زودتر بزرگ بشی و راه بیفتی محاله بزاری خاله اینقدر دلش برات تنگ بشه نه؟؟؟غمگین

خیلی عسلی خاله یه عکس داری که مامان برس به موهات کشیده تو خیلی بامزه نیگا کردی رو بالا، عاشق این عکست شدم خاله فدات بشه ماشاالله ماشاالله جیگر منی تو بوس

 

خوش تیپ خالهبغل

فسقل مزلف خالهبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)