محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

دعا کن برام خاله

1393/9/5 14:46
نویسنده : خاله زهرا
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشبوی خالهمحبت

قربون مرد کوچولوم بشم ماشاالله خاله ماشاالله چقدر ناز و باهوش شدی تو روز به روز که بزرگتر می شی شیرین تر می شی خاله، یه کارای بامزه ایی می کنی بیا و ببین ،تازگیها خیلی حرفای الفبا رو می گی ،مامان میگه پریشب تصادفی گفتی دست بابا ، اونا هم خیلی خندیدن ، قربونت برم امروز ما داشتیم ناهار می خوردیم تو رو زانوی مامانی نشسته بودی حرکات صورتت منو کشته بود یا اخم می کردی یا می خندیدی....

امروز مامان برده بودت واکسنتو بزنه که آقای خراسانی نبوده تو درمونگاه ، قراره دوباره فردا ببریمت عسل خاله. دیگه آدمای اطرافتو کم و بیش میشناسی و غریبگی می کنی با دیگران ولی با من و مامان بزرگ نه. وقتی ما رو تو اولین نگاه می بینی می خندی به پهنای صورت ماهتمحبت راستی خاله تولد هفت ماهگیت مبارک انشاالله صدو هفتاد ساله بشی نازنینم. تشویقخاله برات یه صندلی فایبر گلاس کوچولو خریده که از شنبه که غذا خور میشی و وقتی تونستی کامل بشینی بشونیمت روش و غذا بخوری . خاله ببخش که دیر اومدم اینبار برات بنویسم سرم خیلی شلوغ بود این ماه . هم برا هفته کتاب هم یه خبر خوش ......زیبا

خاله داره میره کربلا ....آره عزیزم از قدم مبارک تو امسال برا خاله سال خوبی شده پر از خوشی و سعادت. امسال ماه محرم دل خاله خیلی شکست و دلم کربلا خواست تو دیدی و برا خاله دعا کردی دمت گرم گل من. ممنونم ازت. انشاالله روز جمعه راهی می شیم دعا کن یه زیارت با معرفت برم و بیام عزیزم . زیارتی که آدمم کنه و خوب بشم. برات سوغاتی های خوبی میارم انشاالله. میدونی خاله دلم بیشتر از همه برا تو تنگ میشه اونجا صبح گذاشتمت تو ساکم جات میشه بیا باهم بریم . خندونکزیبا

 

 

 

 

عکسای همایش شیرخوارگان حسینی امسالتو امروز وقت کردم آپلود کنم ببخشید دیر شد پسرمبوسفیلم هم از حضورت تو مراسم تعزیه گرفتیم خالهبغل

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)