محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

1394/3/2 19:56
نویسنده : خاله زهرا
883 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسسلااااااااام مهربون خالهمحبت

چطولی؟بوس

عززززیزززززز دلم، قشنگم ،تولدت مبارکبوسبغل

امروز اولین سالگرد شکفتن تو گل خوشگلمه . پارسال همچین روزی چشمات به دنیا خندید عزیز دلم

انشاالله به حق علی اصغر امام حسین(ع) صد سال زنده باشی عسلم

انشاالله همیشه دلت خوش و لبت خندون باشه نمک خاله

مبارک مبارک تولدت مبارکبوس   

دیروز اومده بودی با مامان خونمون برات آهنگ گذاشتم و کلی رقصیدیم با هم ، فدای رقصیدنت بشه خاله یاد گرفتی سر و دستای کوچولوتو تکون میدی قشنگ و می خندی خلاصه کلی با هم کیف کردیم. .

قراره یه جشن خودمونی و جمع و جور هم روز جمعه خونه خودتون یا بابایی بگیریم برات

خداااااا کی بشه برا جوجوم لباس عروسکی بپوشونیم و تم تولد سفارش بدم یه جشن توپ بگیریم برات انشاالله. قربونت بشه خاله . چندتا از عکسای جدیدتو افکت تولد برات گذاشتم میخوام بذات پرینت رنگی بگیرم برا تزیین میز کیکت استفاده کنیم. اینجام برات میزارم بمونه

خوب آقا موچول قه قه لوسی من خاله دیگه باید بره به کاراش برسه بازم تولد اولین سال شکفتنتو تبریک میگم بهت دسته گل محمدی من. بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

عکسای جشنت هم انشاالله آپلود میکنم میزارم تو وبلاگت قشنگممحبت

دوستت دارم نوبهارممممممممممبوسمحبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)