محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه سن داره

کبوترای بهشتی من

محمدیاسینم دومین نوروزت مبارک بهارم

1395/1/9 15:22
نویسنده : خاله زهرا
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام گل خاله

عیدت مبارک خاله ان شاالله امسال برا همه بچه ها سال خوبی باشه برا تو هم بترکونه امسال.محبتبوس

میدونی چند وقته نیومدم برات بنویسم فکر کنم شش ماهی بشه تو این مدت اتفاقای زیادی افتاد مثل فوت مادربزرگت(مادر بابا علی ) تو آبان ماه امسال،گلم، ناراحت کننده بود چون سن و سالی نداشت بنده خدا.دلشکسته

  عزیز دلم تو قد کشیدی و آقا شدی راه افتادی الان کم و بیش حرف میزنی خیلی شیرین شدی الهی عمرم فدات.آرام

خیلی دوستت دارم خاله خودت هم می دونی چه برات بنویسم چه ننویسم تو دنیای منی و همه دلخوشیم.بغل

امسال دیگه مثل پارسال که تو عید رفتی ددر و خاله رو تنها گذاشتی نبود امسال تا هفتم همش خونه ما بودی با مامان فاطمه . خیلی بهمون خوش گذشت عید بوی عید بچگیامو گرفته بود تو رو که کنارم داشتم عید برام واقعا عید بود نفس خاله. دیروز رفتی تا الان دلم برات نمیشه گفت تنگ شده دلم برات ضعف میره نفس من.محبتبوس

امسال شب یلدا هم برات کرسی یلدا چیدم چون پارسال از کربلا اومده بودم و مریض شدم شب یلدایی برات نگرفتیم امسال جبران شد .عکساشو با عکسای هفت سین امسالت بعد میزارم تو وبلاگت عسلم.بوس

چی بگم دیگه برات خاله سال 94 هم با همه تلخی و شیرینیش گذشت امیدوارم همه سالهای عمرت شاد و سلامت زندگی کنی و خوش باشی . از کودکیت نهایت لذت و ببری عزیز دلم.آرام

از شیرین زبونیات و کارای با مزه ایی که می کنی کلی عکس و فیلم گرفتم تا الان .میخوام عکساتو گلچین کنم بدم برا جشن تولد امسالت چاپ کنم و یه آلبوم قشنگ برات درست کنم حالشو ببری .یاسین خاله درست شدی مثل بلبل هر چی ما میگیم تکرار می کنی . زبانسی تا از کارتای صد آفرینت یاد گرفتی و یه جوری میگیشون آدم ضعف می کنه از خوشی. خیلی ماشاالله ماشاالله باهوشی خاله مشخصه کاملا دکتر مهندس منی توووووووووووووووووو. گیجتشویق

و اما لغت نامه یاسین من :بغل

سلو- سلوم = سلامآرام

پاشین= ماشین

داقوووووو= چاقو(لبات خیلی خوردنی میشه وقتی ووووووووووو رو میگی دقیقا مثل وقتی میخوایی بوس کنی لبای قشنگتو گرد می کنی)خندونک

شایی= چایی

عالی= خاله( بیشتر به منم میگی مامان)زیبا

آری= آره

بلی= بله

نیوان= لیوان

بنندگووووو= بلندگو

عشل= عسل

حلوووو= حلوا

ابوووو= ابرو

علی بابا= یا علی( وقتی میخوایی بلند شی از زمین میگی)قه قهه

نه= نه ( مخالفت کردنت با صدای بلند میگی نه نه نه خیلی خداست ابهتت منو کشته عسل خاله).بی حوصله

نماز هم میخونی با مامان و پچ پچ می کنی و عاشق اینی که مهر و قایم کنی خدااااااااااااااااااااااااااااامحبتمحبت

جیگل= جیگر (عروسکتو میگی)بوس

ب ب یی= بع بعی

نیز= میز

صورتی= صورت

سیدلی= صندلی

موووووووو= مو

پولو= پول

الو= گوشی تلفن

دوشی= موبایل

عموم= حموم

اسنی= حسنی(عاشق آهنگ حسنی هستی و دمار گوشی منو در آوردی به خاطر همین کلیپ با هر شعر و ترانه ایی تو هم آخر شعراشو می خونی دل آدم میره)بی حوصلهتعجب

کام= کامپیوتر

تتاب= کتاب

بیسویت= بیسکویت

شی= شیر

ماشت= ماست

جمله مورد علاقه :اوووووووووووووووووه دست بزنید براش

یه عالمه کلمه دیگه هم میگی خاله . تو پستای بعدیم میزارم برات.تشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بیتا
13 فروردین 95 2:14
سبزه دلت را به نيت آرزوهايت، هر چه که هست گره بزن، شادي؛ زيبايي؛ لطافت و خوشي هاي پايدار تقديم وجودتون سيزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال ميشم به منم سر بزنين
خاله نرگس
7 اردیبهشت 95 8:59
سلام خاله زهرااا خوبی؟ کجایی کم پیدا من فدای محمد یاسین شیرین بشم ماشاا... هزار ماشاا... عکسشم بذار