محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه سن داره

کبوترای بهشتی من

تولدت مبارک زندگی

1397/3/21 9:52
نویسنده : خاله زهرا
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممممممم عسل خاله. تولدت مبارک مهربون خاله

باورم نمیشه که سال 96 گذشت و من برات یه پست هم نزاشتم قشنگ خاله ببخشید دل ودماغ نوشتن نداشتم حتما

عزیز خاله تو این مدت خیلی اتفاقها افتاده تو دیگه برا خودت مردی شدی بزرگ شدی آقا شدی شیرین و قشنگ. حرفهای قلمبه سلمبه میزنی که من قند تو دلم آب میشه نفس خاله. خیلی منو دوست داری و همین منو نگه داشته. و یکی از مهمترین اتفاقاتی که این مدت افتاده تولد خواهرت نازنین زهرای خوشگله . خوش به حال نازنین که داداش خوبی مثل تو داره. آبجیت 8 خرداد امسال به دنیا اومد جالبه که هر دو خردادی هستید . به امید خدا بعد از ماه مبارک میخواییم یه جشن تولد برا هر دوتون بگیریم. محمد یاسین خاله آبجیشو خیلی دوست داره و حسودی نمی کنه بهش جزیه مورد اونم توجه من به نازنین زهراست حتی وقتی می خوام ازش عکس بگیرم هم عزیز خاله گارد می گیره که نه فقط از من عکس بگیر. همه کس من ، من با تو خاله بودنو تجربه کردم همین امتیاز تو را بس.بغلزیبا خیلی خوشحالم خاله که از تنهایی در اومدی عمر من. بهت تبریک می گم عسل من. چشمت روشن .ده دوازده روز پیش ما بودید چقدر من و تو باهم بازی کردیم و این ور و اونور رفتیم خیلی به من خوش گذشت .دیروز که رفتید شب که رفتم خونه جاتون خالی بود دلم خالی شد خاله، بغضم گرفتبوسگریه. محمدیاسین یه جمله معروف این روزا داری که من و مامانت و مامانی روش حساسیم چشمکخندونک فدای شیرین زبونیات بشم .محبتسعی می کنم از این به بعد بیشتر برات بنویسم . بای بای

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
21 خرداد 97 9:57
تولدت مبارک

اس ام اس تبریک روز تولد
 
فوووووووت .....
فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!
 
خاله زهرا
پاسخ
سلام ممنون عزیز دلم ،خوشحالم کردید به وبلاگ من سر زدیدمحبت
مامانمامان
21 خرداد 97 10:24
مبارک باشه.شاد و سلامت باشی
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
27 خرداد 97 21:37
تولدت مبارک.جشن