محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

روزت مبارک نخودچی خاله

1393/2/22 18:27
نویسنده : خاله زهرا
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کاکل زری من جشن                                            ني ني شكلك

چطوری قشنگم؟بغل                                     

دیروز حکمامون اومد از تهران قربون قدم پات بشم خاله هنوز نیومده حقوقم کلی اضافه شده غیر از اون بیست درصد، اداره هم بیست درصد دیگه اضافه کرده ، فدای صورت ماهت بشم من که خوشحال شدی برای خاله و داری می خندیبوس خدا رو شکر

خوب دیگه تعریف کن چه خبر قند عسل؟

من که دلم خیلی برات تنگه و همگی منتظر اومدنت هستیم عزیزم ، مامان امروز عصر دوباره قراره بره سونو گرافی ، دفعه قبل دکترش گفته بود احتمال اینکه طبیعی به دنیا بیایی زیاده ، خدایا تو رو به این ماه عزیز و مبارک و حضرت علی (ع) قسمت میدم همه مادرای پا به ماه راحت نی نی شونو بیارن آبجی منم راحت زایمان کنه و درد نکشه زیاد و سالم باشن هر دوشون .بغل  

محمد یاسینم روزت مبارک عزیزم، فردا روز مرده، تولد حضرت علی(ع) ، امیدوارم تو هم تو زندگی سرمشق زندگیت مولا علی (ع) باشه و واقعا مرد باشی تو زندگیت عزیز دلم ، مرد کوچولوی من بوسمحبت

                  ني ني شكلك

امروز صبح تا وقتی بیام سر کار همش به تو فکر میکردم به تو که وقتی بیایی غم و غصه از دلمون میره خیلی شاد میشه دلم وقتی به تو فکر میکنم خاله، چند روز خونه شما پیش مامان بودیم من و مادر بزرگ، وقتی برگشتیم خونه، آبجی فاطمه من که بشه مامان فاطمه حضرت عالی، زنگ زده میگه آجی انگار تو اتاق یاسین یه چیزی کم شده تو که رفتی ،خاله روی سیسمونی جاش خالی بود، دلم پر از دوست داشتن تو و مامان شد وقتی مامان اینو گفت .محبت

مامان گفته چون دیگه تو هفته های آخره از پنج شنبه میاد خونه ما میمونه تا ده روز بعد از به دنیا اومدن شما، خیلی خوبه منم دیگه تنها نیستم و باهم حرف میزنیم .بیشتر وقتمون به حرف زدن در مورد شما و نگاه کردن به دل مامان میگذره که شما داری توش فوتبال بازی می کنی از بس تکون میخوره البته گاهی هم بوکس ، خاله قربون اون هیکل پنجاه سانتیت بشه.582013_nhl_fight.gif

خوب مرد من ،خاله دیگه بره به کاراش برسه شمام لالا کن . می بینی چه خاله پرچونه ای داری تو؟خندونک

ني ني شكلك

عكس روز پدر مبارك  در نگين سبز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان
22 اردیبهشت 93 15:17
عزیزم عیدت مبارک
خاله زهرا
پاسخ
عید شمام مبارک باشه