محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

انتظار.... انتظار و انتظار

1393/2/22 18:38
نویسنده : خاله زهرا
219 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشششششق خالهبوس   

دیروز مامان فاطمه اومده بود پیش ما، رفته بود آزمایش نهاییشو داده بود، می گفت شنبه میره دکتر بهش میگه طبیعی میایی یا مامان باید سزارین بشه، عزیز دل خاله راحت بیا و طبیعی ،مامان اذیت نشه گل خاله، از خدا بخواه راحت باشه زایمانش، من تحمل درد مامانیتو ندارم خاله جون . البته بگم تا حالا پسر خوبی بودی و مامانو اذیت نکردی خیلی آقا بودی و هوای مامانو داشتی ،جیگر من الهی فدات بشم ،آفرین به مرد زندگی مامان فاطمه اش از حالا هوای مامانشو داره.baby42.gif

 محمد یاسین عزیز دلم، بعضی وقتا  می بینیم تو تو شکم مامانی وول می خوری دلش تکون میخوره قدرت خدا رو همه جوره حس میکنیم و کلی ذوق می کنیم، خدا میدونه مامانت چه حالی میشه که تو تو دلشی یه فرشته کوچولوی معصوم و پاک . بابا علی به مامانت گفته خوش به حال یاسین که تو دل توست کاش من اونجا بودم می بینی بابا داره به تو حسودیش میشه از حالا.زبان مامانی میگه خیلی باهات حرف میزنه، گفته خیلی در مورد منم بهت گفته، میگفت یاد گرفته حرفای نگفته اشو از الان به تو میگه، الهی دورت بگردم فرشته آسمونی من کی بشه بیایی و زمین بشینی سالم و تندرست .محبت

 

                                                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نرگس
13 اردیبهشت 93 9:56
سلام خاله جون خوبي؟؟؟ ني ني خاله نيومد هنوز؟؟؟ انشاا... سالم باشه و راحت مياد دنيا به خواهرت ميگي واسم دعا كنه؟؟ اين روزا احساس ميكنم خيلي به دعاي بقيه محتاجم
خاله زهرا
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون که به وبلاگ یاسین ما سرزدید و براش دعا کردید. حتما نرگس جون به خواهرم میگم پیغامتو
خاله طلا
2 تیر 93 18:13
سلام . مرسی که ب ما سرزدین خواهر زادهی نازی داری لینکت کردم عززززززززیزم لطفا لینکم کن
خاله زهرا
پاسخ
سلام قربان شمااااا چشم لینکت کردم خاله طلا