محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

طلوع خورشید زندگی ما

1393/3/2 8:46
نویسنده : خاله زهرا
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل من ،قشنگ من ،عزیز عزیزترینمخنده

الان که دارم این پستو می نویسم پشت درب بخش زایمان نشستیم با بابا علی منتظریم تو بیایی داریم هرچی دعا بلدیم میخونیم تا سالم و تندرست بیایی گلم ،بالاخره انتطارمون داره سر میاد الهی خاله فدات بشه دعا کن مامانی اذیت نشه زیاد ،خیلی خوشحالیم که داری قدم رنجه میکنی عزیز دلم بووووس، صدای نی نی داره میاد پرستار میگفت تو هم ان شاالله تا ظهر میایی، قربون اومدنت که تو تعطیلی میایی ههههههه ، ببخش زیاد نمی تونم بنویسم چون با اینترنت گوشیه عزیزم. عاشقتم بوس

 

 عکس از اولین لحظه دیدار خاله و بابا از روی ماهت بعد از تولدت

 

پسندها (1)

نظرات (2)

نرگس
3 خرداد 93 10:35
سلاممممممممممممممممممم عزيزممممممممممممممممم خاله جون خوبي؟؟؟؟ ني ني تون خوبه؟؟؟؟؟ اي جانم من امروز ديدم پستتو حتما تا الان ني ني به دنيا اومده و بردينشم خونه مباركهههههههههههههههههههههههههههههههه از طرف من ببوسش و به خواهرتم تبريك بگو
خاله زهرا
پاسخ
سلاممممم ممنون عزیزم، آره خاله نی نی مون اومد بالاخره یه هفته فرصت سر خاروندن نداشتیم که بیام براش پست بزارم باید جبران مافات کنم انشاالله قسمت شما خاله نرگسی
خاله عاطی
11 خرداد 93 11:17
__$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤ خوبی؟ __$¤______________¤¤¤¤¤ ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤ ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$ ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤ __$¤__________♥$$$¤_____$$ __$¤___________$$$_____¤¤ ___$¤________$$$$$$$___$$ ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤ _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$ _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤ _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$ ______$¤$$__$$$$$_____$$$ ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$ ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$ __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$ ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$ _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤$$ __$¤¤$$ ___$¤$$ ____$$$ _____$$ ______$$ _______$$ ______$$$$$$ _____$$$$$$$$$ سلام کوچولو چقد شما نازی ب منم سربزن