محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

و.....

1393/3/14 15:7
نویسنده : خاله زهرا
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق خاله . نفس منبغل  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تا اونجا گفتم که بند ناف جوجو افتاد و باید گلمونو می بردیم حموم، سه شنبه من و مامان بزرگ جوجو رو بردیم حموم دهمش تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی، خیلی مزه داد اما ترس هم داشت  نه اینکه نخودچی خاله شروع کرد به حرکات موزون و می ترسیدم خدا نکرده از دستم بیفته ، آخه عزیز دل خاله خیلی وول می خورد و گریه میکرد، پیش بینی نشده بود فکر نمی کردم اینجور باشه، هرچی بود به خیر و خوشی گذشت شکر خدا و  کنجدو صحیح و سالم و کادو پیچ شده با حوله اش دادیم دست مامان نگرانش که با اسفند دود پشت در منتظرش بود ، تجربه شیرین و قشنگی بود و مطمنم هیچ وقت یادم نمیره بوسمحبت، حال کردی قدرت ریسک خاله اتو ؟؟!!!!! آدم سراغ دارم بچه اش نه ماهشه هنوز جرات نکرده خودش تنها نی نی شو ببره حموم  که من تو رو بردم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی خندونک  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی عکسای حمومت هم چون بعضی هاش نقاط پخش ممنوعه داشت و باید شطرنجی میشد بعد از تایید گروه ارزیابی و گزینش (بابا و مامان) میزارم اینجا.

تا یادم نرفته جیگر خاله ، دیروز بابا رفت ثبت احوال شناسنامه اتو گرفت بعد از سه بار رفتنو و سی بار تماس تلفنی بالاخره سیستمشون وصل شد و ما چشممون به دیدن سجل شما روشن شدتشویق البته اگه پای یارانه وسط نبود عجله ای نبود هاگیج  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

ممل خاله بعد از حمومش، الهی خاله فدای چشمات بشه که زل زدی به منمحبتبوس تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)