محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

حکایت اندر افتادن بند ناف

1393/3/12 14:17
نویسنده : خاله زهرا
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام عسل خالهبوس

دیروز که از سرکار رفتم خونه ،مامان درو باز کرد و با خنده گفت که بند نافت افتاده خیلی خوشحال شدم بغلآخه قراره فردا سه شنبه من ببرمت حموم گلم ، ذوق دارم در حد تیم ملیمحبت، آبجی ما رو باش با لیسانس فیزیک زیر بغل ،چه خرافاتی فکر میکنه برداشته بند ناف خشکو گذاشته تو قوطی کبریت میگه میخوام نگه دارم برکت داره الگوشم بی بی قصه های مجید می باشد خخخخخخخخخخخخخخخخخقه قهه  نمیدونم شایدم درست باشه خوزیباخطا اگه بند نافو با یه بنز عوض میکردن من برکتشو قبول داشتم خندونک تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

  بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الناز
12 خرداد 93 15:13
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! -------------
ابجی سجا
12 خرداد 93 16:26
خاک پای دوست شدن یک آرزوست و اگر قابل بداند جان ما تقدیم اوست