محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

سلام سلام سلام

1393/5/25 14:31
نویسنده : خاله زهرا
146 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 محمدعسل خاله سلامبوسمحبت ببخش خاله که بعد از این همه تاخیر برات می نویسم آخه یه مدته اینجا اینترنت قطع بود یا سرعتش خلی پایین بود ، گلم یه کلی عکس این مدت ازت گرفتم و انشاالله به زودی میزارم تو وبلاگت .پسر قشنگ من روز به روز داره مردتر و بزرگتر میشه ماشاالله ، کارهات هم خیلی شیرین و بامزه شده .  فدات بشم خاله که دلم هر لحظه برات پر میزنه البته تو هفته دوبار حداقل می بینمت ولی باز کافی نیست برام دوست دارم همیشه پیشم باشی و باهات حرف بزنم و تو برام بخندی قند عسلمبغل حالا خوبه عکساتو تو گوشیم دارم و همیشه موقع دلتنگیم عکساتو نگاه می کنم و قربون صدقه ات میرم اگرنه که دلم می ترکید ،مامانی هم هر وقت دلش برات تنگ میشه گوشیمو برمیداره تا عکستو ببینه بنده خدا بلد نیست با گوشی کار کنه تا انگشتش می خوره رو صفحه عکست محو میشه شروع می کنه به غرغر که چرا گوشیت خرابه قه قهه

روز چهارشنبه مادربزرگ(مامان بابا علی) و عمه فاطمه ات اومده بودن خونه اتون منم اومدم پیشتون پنج شنبه از ظهر تا شب پیشت بودم  و کلی هم ازت عکسای بامزه گرفتیم ،خیلی دوستت دارم با تمام وجود عزیز دلممحبت

طوری باهات حرف میزنم و نگاهت می کنم که مامان فاطمه ات هم پی به عشقم به تو برده و یه کم هم حسودیش گل کرده هههههههههه شوخی کردم خندونک

خوب فسقلی خیلی خوشحالم که می تونم باز برات بنویسم قربونت بشم فعلا خدانگهدار کنجدمبوس

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (2)

نظرات (2)

عباس احمدی
30 مرداد 93 23:58
سللم خاله ،عکس های قشنگی از محمد یاسین در وبلاگ گذاشتید که خیلی جالب است ، مدتی است ترانه پاقدم روی وبلاگتان نیست
عباس احمدی
1 شهریور 93 14:27
سلام خاله عکس های خوبی را در سایت گذاشتید چند وقتی است اهنگ پاقدم را در سایت نگذاشته اید
خاله زهرا
پاسخ
سلام خاله حالت چطوره عباس آقا ؟؟چرا عزیزم ترانه هنوز رو وبلاگ هست ،احتمالا مرورگر اینترنت شما اکسپلوره است، با فایرفاکس برو تو وبلاگ اگر باز هم آهنگ نداشت احتمالا از ورژن مرورگرتونه که آهنگ وبلاگ قابل پخش نیست. البته گاهی هم اشکال از نی نی وبلاگه.