محمد یاسین خالهمحمد یاسین خاله، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
نازنین خالهنازنین خاله، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کبوترای بهشتی من

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

1393/6/29 18:52
نویسنده : خاله زهرا
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمدعسلمبوس

دیروز جمعه از صبح تا امروز که اومدم سرکار پیشم بودی کلی بغلت کردم و برام خندیدی تازه رو پای من لالا میکردی فدات بشم که مثل گل همیشه بهار همش می خندی عزیزمممممممممم دلمو می بری به خداااابغل

پنج شنبه ،سه دست لباس پاییزه  برا تولد چهارماهگیت خریدم خیلی بهت میومدن محبتفدات بشم نازگلم. نخودچی خاله الان که برم خونه دیگه نیست رفته با مامانش خونشون. جاش خیلی خالیه غمگین

خیلی دوستت دارم خاله ، همیشه دعام اینه که زندگیت همه جوره بر وفق مرادت باشه عزیز دلم .... همه آرزوهامو حاضرم با سلامتی و خوشبختی تو عوض کنم خالهبوس

یکی یه دونه خاله ایی عزیزم.................................................................محبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)